Pravidelné kontroly jsou jednou ze záruk kvalitních úklidových služeb
V dnešní době je čistota na pracovišti nejen estetickou záležitostí, ale i otázkou zdraví a produktivity. Proto je výběr vhodné úklidové společnosti klíčový. My jsme si toho v UFIR vědomi a snažíme se naše služby neustále zlepšovat. A že se nejedná pouze o prázdná slova vám dokážeme díky konkrétním opatřením, která jsem ve firmě zavedli s cílem poskytovat profesionální úklidové služby.
Čistota přesahující očekávání
Všichni naši pracovníci jsou seznámeni s tím, že chceme poskytovat nadstandardní úklidové služby. Co to znamená? Snažíme se, aby klient byl s čistotou uklizených prostor nejen spojen, ale abychom předčili jeho očekávání.
V UFIR si klademe za cíl udržet a neustále zvyšovat standardy čistoty a efektivity. Zaměřujeme se na nastavení interních procesů pro poskytování kvalitních služeb všemi našimi pracovníky. Při úklidu jakéhokoli prostoru se řídíme principem barevného úklidu pro eliminaci rizika přenosu bakterií a nečistot z jedné úklidové oblasti do druhé. Více se o barevném úklidu můžete dočíst ……. (proklik na článek Barevný úklid: Tajemství efektivního a bezpečného úklidu).
úklidové firmy.
Kvalitní stroje a čistící prostředky
Pro dosažení optimálních výsledků používáme moderní úklidové stroje a kvalitní koncentrované čisticí prostředky, které si ředíme pro jednotlivé zakázky dle potřeby. Tento přístup nejen zvyšuje efektivitu úklidu, ale také zaručuje, že všechny povrchy jsou dokonale čisté a bezpečné. A pokud má klient specifické požadavky na úklid, například aplikaci protiskluzové vrstvy na podlahu nebo dezinfekci prostor, používáme pouze osvědčené produkty či páru.
Kontroly kvality úklidu u zákazníků
S rozrůstajícím se portfoliem zákazníků jsme zavedli pozici kontrolora kvality. Jeho pozice ve firmě není vnímána negativně, naopak. Náš kontrolor kvality pozitivně ovlivňuje celý úklidový proces tím, že monitoruje a vyhodnocuje nastavené procesy s cílem identifikovat a včas napravit případné nedostatky.
Díky pravidelnému dohledu a kontrole je zajištěno, že všechny úklidové operace splňují nejen stanovené standardy, ale i individuální požadavky klientů. Kontrolor kvality také zodpovídá za školení a podporu úklidového personálu, což přispívá k jejich profesnímu růstu a zvyšuje kvalitu jejich práce. Jeho přítomnost a aktivní role v úklidovém procesu znamenají pro naše klienty vyšší spokojenost a důvěru v poskytované služby.
Vyřízení reklamace úklidu
Jsme jen lidé a každý může udělat chybu. Proto si velmi vážíme, když nás klienti upozorní na jakýkoli nedostatek v úklidu, protože nám to umožňuje okamžitě reagovat a zlepšit naše služby. Po zjištění nedostatku zajistíme nápravu a společně s pracovníky hledáme způsob, jak podobným situacím můžeme v budoucnu předejít. Po řešení problému zvyšujeme frekvenci kontroly na příslušném pracovišti, aby bylo zajištěno, že další úklidy již splňují očekávání klienta. Více si o tom, že se stavíme k řešení nedostatků čelem můžete přečíst v příspěvku…. (odkaz na článek Nedostatky jako příležitost ke zlepšení: Náš přístup k řešení reklamací)
Nezávazná spolupráce na zkoušku
Pro klienty hledající úklidové služby, které splní náročné či nestandardní požadavky na kvalitu, flexibilitu a spolehlivost, můžeme být vhodným partnerem. S pevně nastavenými procesy, důrazem na kvalitu, pravidelnými kontrolami a nadšením pro inovace garantujeme, že vaše pracovní prostory budou nejen čisté, ale i zdravé a bezpečné.
Víme, že volba úklidové firmy není jednoduchá, proto vám nabízíme nezávaznou realizaci zkušebního úklidu. Udělejte krok k lepšímu pracovnímu prostředí a vyzkoušejte naše úklidové služby. Rádi Vám zpracujeme nabídku, která bude odpovídat vašim potřebám.